SONG CURRENTLY STUCK IN MY HEAD

petek, 28. september 2007

DOST JE!!!

Dost je mojga pauziranja.. :P
Je že čas, da še kej napišem ne.. :)
Toreeeej.. petek je.. in jst sm doma.. (jupi :D)
Ma ne sej ni tko hudo.. sm namreč sama doma tko da mi dogaja (kao).. :)

Ma ne da se mi več.. :S :D

Pišem kmal.. :) do takrat pa.. čuuuuZ! ^^



5 komentarji:

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

iiii hanch lepo da si spet neki napisala:D da vsaj vemo da si živa:P
drgač pa dober pesmca:)

Đini pravi ...

hanx... se je končn streznla da lahko spet piše... ×DD ;] :D

Doriska pravi ...

uuuuuuuuu hanaaaa čestitkeeeeeeeeeee za nou post;)

Anonimni pravi ...

finaly hanč, finaly ... xD + komad je specialn :P

Hana pravi ...

Hehe Ninca.. sploh ni dvoma v tem.. biti ali ne biti živa.. :D itak da BITI :D :D

Jenny.. ne bom komentirala! :)

Doriska hvala.. :) sej vem da si me pogrešala.. :P

Krispi.. komad je sam za tebe! ^^