SONG CURRENTLY STUCK IN MY HEAD

sreda, 22. avgust 2007

ŽMAVČIČ - THE VICMAJSTER!!!

žmavčič says:
vš kdo je to :)
..нαααααηčк.. says:
ne
žmavčič says:
brat od tega :)



Njegova še starejša fora: Sta bli dve raci. Ena je bla Meta, druga je mela pa brata v vojski..

×D ×D ×D


Doris je po prebranih izjavah predlagala da bo Blažu pri naslednjem barvanju posodla mal blond barve.. pa poglejte kaj je izjavu ;]


..нαααααηčк.. says:
ei.. doris je rekla da bi ti mal blond barve posodla.. pr naslednjem barvanju
žmavčič says:
zaka zdej se bom na črno
žmavčič says:
kdo sje to doris
..нαααααηčк.. says:
amm.. ena frendica moja..
..нαααααηčк.. says:
je rekla da bi ti blond barva pasala..
žmavčič says:
sj sm jst to reku mami pa ona reče da ne ka sm črne polti



Doris.. jst sm brez besed!!!!

3 komentarji:

Doriska pravi ...

ej mene je skor na rit vrgl ku si mi pokazala kdo ubistvu to je:D k če sm ga kdaj srečala v šoli na hodniki s e mi je normaln zdeu:D...sam...ok....VIDEZ VARA:d:d:d:

Hana pravi ...

Hehe.. Ne, sej je fajn dečko on! :]
Dobr po srčku, ni kej.. Sam.. ZMEDEN JE!! ×D
To pa na muuuuuuch!!! ×D ×D

Anonimni pravi ...

loooool. ta žmafčič je pa še zmer isti ... :/ xD sm mislo d se je kei spremeniu... drgač pa tista o črni polti je bla pa specialnaa... xDxDxD