SONG CURRENTLY STUCK IN MY HEAD

nedelja, 12. avgust 2007

ZAČETEK!

Vsak začetek je težak.. se glasi star pregovor/rek in jst se preklemano strinjam.. že sam prvi zapis v blog mi dela težave.. pa ne zato kr nebi imela kaj za povedat.. enostavno NE VEM kak naj začnem.. In to se mi dogaja vedno&povsod..
Začetki pisanja spisov (zato mi vedno zmanjka časa pri šolskih spisih), začetki pogovora (v to ne štejem pogovorov s prijatelji, da ne bo pomote :]), prvi šolski dan na novi šoli(1.9.2006.. nikol ne bom pozabla tega dneva! :P) in tak dalje..


Ker sem danes skoraj cel dan preživela zunaj, v naravi bom zapisala nekaj [ampak zelo nakratko] o njej.. o materi vseh nas.. :]

Zakaj ravno narava? Ker je lepa, ker nas obdaja vedno in povsod, ker nas vse združuje, ker nam daje ogroooomno stvari, zaradi katerih je svet lepši.. in potem.. ljudje.. prasci kakršni smo.. naravo onesnažujemo, uničujemo in ji ne damo druge možnosti, kot da propade.. in potem se človek zamisli.. kakšni nehvaležneši smo.. pa ne da samo obsojam druge.. tudi jaz sm ena izmed teh nehvaležnežev, prascev, ki uničujejo vse kar je lepše od njih.. Vendar vseeno, naravo moramo ohranjati in negovati, ter občudovati vse, kar nam podari/vrne.


Sej bi še pisala, kr o naravi je veliiiik lepega za napisat, sam moram končat, ker me preganja ura (no, ni ura VID je :P)..
Nč, se slišmo v naslednjem postu.. ;] PAPA! :]


6 komentarji:

Vid. pravi ...

uuuuu :)
1. dobrodošla med blogerji :) zdej morš moj blog komentirat :P
2. sploh te ne preganjam :W sam čem videt o čem boš pisala
3. :) ne vem xD fajn se mej pa hitr kej napiš :)

Hana pravi ...

1. hvala za dobrodošlico. :]

2.
[c=4]●°[/c][c says:
dej link
••• нαηčКzоηε™ says:
bom ti dala ko bo napisan..
- [c=4]●°[/c][c says:
še nisi ?
••• нαηčКzоηε™ says:
pa jst se še menim naumees.. čaki, sej bom.
- [c=4]●°[/c][c says:
joooo dej dej
- [c=4]●°[/c][c says:
s polno paro naprej
••• нαηčКzоηε™ says:
ewo zdej bo
- [c=4]●°[/c][c says:
dej linkkkk

Neeee.. sploh me ne preganjaš.. :P:D

3. Evo takoj zdej grem počekirat tvoj blog [ki sem ga ŽE dala med zaznamke :P] in pol ti mal pokomentiram.. a prav?:P

Vid. pravi ...

jst ne priganjam :W :D to je sam tko... napisano zarad... ne vem xD dolgčasa? :D

Hana pravi ...

ja.. itak.. hehe :D

Drax pravi ...

BLOG JE BLOG
POST JE POST
NA BLOGU OBAVIS POSTE
POSTI SESTAVLJAJO BLOG
JASNO?!
:D

Hana pravi ...

Kot beli dan.. :D
Nism vidla kako bedarijo sm napisala.. hvala hvala.. :]