SONG CURRENTLY STUCK IN MY HEAD

nedelja, 19. avgust 2007

NEKOGA MORAŠ IMETI RAD!

Na željo naše ljube Doris sem se spravila k pisanju novega posta.. Po kratkotrajnem razmišljanju sem se spomnila na Minatti-jevo pesem, ki je tako resnična.. kajti.. NEKOGA preprosto MORAŠ IMETI RAD!


Ivan Minatti: NEKOGA MORAŠ IMETI RAD!

Nekoga moraš imeti rad
pa čeprav trave, reko, drevo ali kamen,
nekomu moraš nasloniti roko na ramo,
da se, lačna, nasiti bližine,
nekomu moraš, moraš,
to je kot kruh, kot požirek vode,
moraš dati svoje bele oblake,
svoje drzne ptice sanj,
svoje plašne ptice nemoči
- nekje vendar mora biti zanje
gnezdo miru in nežnosti
-nekoga moraš imeti rad,
pa čeprav trave, reko, drevo ali kamen
-ker drevesa in trave vedo za samoto
- kajti koraki vselej odidejo dalje,
pa čeprav se za hip ustavijo
-ker reka ve za žalost
- če se le nagne nad svojo globino
-ker kamen pozna bolečino
- koliko težkih nog
je že šlo čez njegovo nemo srce
-nekoga moraš imeti rad,
nekoga moraš imeti rad,
z nekom moraš v korak,
v isto sled
-o trave, reka, kamen, drevo,
molčeči spremljevalci samotnežev in čudakov,
dobra; velika bitja,
ki spregovore samo,
kradar umolknejo ljudje.



Sama imam rada predvsem svoje prijatelje, ki me podpirajo vedno in povsod.. Ki znajo svetovati in prejemati moje nasvete.. Ki so ob meni, ko jih najbolj potrebujem.. Ki me poslušajo.. razumejo.. osrečujejo.. tolažijo.. jezijo [ja tut to je treba]..Predvsem pa, so tisto kar potrebujem in zaradi njih je moje življenje takšno kakršno je.. LEPO, a na trenutke, seveda, tudi viharno!
Hvala vam, ker ste to kar ste.. Hvala, ker ste MOJI PRIJATELJI! :*





5 komentarji:

Doriska pravi ...

:$:shy
lol:D:D:D drgač pa..lepo tole napisan:)

Vid. pravi ...

sm jst tud tvoj prjatu :W? (to vedno sprašujem :D)

Hana pravi ...

Siiiii.. itak da si! :]

Doriska pravi ...

ka pa jst tut tvoja prjatlca?:D

Hana pravi ...

ijaaaa Doriššš.. :]