SONG CURRENTLY STUCK IN MY HEAD

ponedeljek, 13. avgust 2007


Tih oblačen dan..

Hmm.. sedim na stolu, pijem kapučino, poslušam glasbo.. res ni kej druggega za počet v takem vremenu.. počas mam tega dost! KJE JE SONČEK, da me napolni z energijo? KJE JE VROČINA? KJE JE PRAVZAPRAV POLETJE? Pogrešam vroče dni, ko sem cele dneve preživela na Krki s
prijatelji.. Ko sem z njimi skakala z mosta&se kopala, se igrala ENKO :], se zafrkavala, pogovarjala, tračala, se znorela do konca.. pogrešaaaaaam to.. rada sem v gibanju.. rada nekaj počnem.. vendar v takem vremenu mi ne preostane druggega, kot da ležim&spim.. sej ne da imam kej proti lenarjenju.. sam.. POČITNCE SO NO.. lenarim lahk tut med šolo..
Pfffffff to vreme.. Odkar sm pršla iz Španije sploh še nisem občutla vročine.. Krka se je shladila (mislim da je konc sezone.. :[ ) Pa taaaaaaaaaaak fino smo se mel!! NI FER!!
Ampak okej, sej lahk preživimo brez Krke.. mamo ČATEŠKE.. in pa seveda dobre stare Klunove.. :]
Vse kar rabim(o) je SONČEK!! Dejmo ga nekak priklicat noooooooo.. :]









V pričakovanju sončka, vas lepo pozdravljam! ×D

3 komentarji:

Vid. pravi ...

naš bazen je še zmeri znosno topu :P
drgač paaa... sonce je car, neki hinavi zdjle :P

Doriska pravi ...

waaaaaaa hanček ma tut blogeca:P
drugač pa.....ja....kje je poletje?:S

Hana pravi ...

SONČEK se me je usmillu in se prikazu.. ZAKON :P
[očitno se mi prilizuje.. hehe]
Sonček jeeeeeeeeeeeeee.. ×D ×D ×D