SONG CURRENTLY STUCK IN MY HEAD

ponedeljek, 13. avgust 2007

SONČEK JEEEE!

Iz oblačnega jutra.. se je usvaril lep sončen dan..
Kr ne morem vrjet.. zjutri sem si zaželela sončka.. in ga tut dobila.. HVALA nebo, ker si dovolilo, da gre sonček mal u lajf! :]
Sploh ne morem vrjet, da ma sonček res tak vpliv na mene.. Moja razpoloženje se je kr VIDNO spremenilo.. Spet blebetam in blebetam tja v neznano.. jaaap HANA IS BACK!!! Pazite se me.. muhahahah.. :P :D :D

No ja.. dans sem bla pr babici na kosilu.. in spoznala.. da imamo vse ženske iz te familije KRONIČNO BOLEZEN.. vse imamo neke zmedene izpade! :P
Evo vam par izsekov iz naših pogovorov (teh naših biserov je sicer VELIK več.. :P )

POGOVOR MED PRABABICO IN BABICO(danes):
Prababica: Prideš na kosilo k nam?

Babica: Ne, ne morem.. za tamaladva [mene&mojga brata je mela v mislih.. sicer sva oba večja od nje.. ampak okej.. pustmo ji to vesele :P ] kuham..


Prababica: Aha, dobro.


Babica: Ja.. Botte dobro.. Pozdrav ateta..


Prababica: Ja, pa sej prideš na kosilo..


Babica: Ne, ne pridem..


Prababica: Ja zakaj pa ne?


Babica: KER ZA TAMALADVA KUHAM!


Prababica: Aja..Pol pa neč..




POGOVOR MED MANO&BABICO(danes):
Babica: Hana, boš kavo?

Jst: Ja, lahk ja..


{Babica nalije vodo v lonček.. ga postavi na kuhinjsko ploščo in prižge štedilnik..}


čez nekaj časa..


Jst: Pa ka nebi mogl to že vret?


Babica: Ja sam res..


{Gledamo v vodo.. jst potopim prst v njo..VODA HLADNA}


Jst: Ej, ka si ti sploh pržgala štedilnik?


Babica: Ja, ka ne vidiš da lučka gori..


Jst: Ja pa res.. eeeeh.. štedilnik se ti je pokvaru..


Babica[jezno]: Pa ka se mi bo pokvaru, to si ti neki brklala gor..(itak zdej sm pa jst kriva :P )


Jst: Pa ka sm nardila? Še tipnla se ga nism..


[kregali sva se še nekaj časa.. nato pa ugotovili.. BABICA JE VKLJUČILA PEČICO [namesto kuhinjske plošče], ki se je lepo grela&bila pripravljena na peko..mmm..finodišečih piškotov]





POGOVOR MED ROBERTOM, BABICO&MANO(danes):
Babica: Evo, tuki mata kruh za jutr..

Jst: O, hvala..


Babica: Rabita še kej? Vama dam še mal salamce?


Robert: Ne, nerabiš.. sej mama še neki doma.. Za zajtrk bo dost..


Jst: Ja kak boš pa jedu mortadelo brez kruha???


Babica: Ja pa sej je tuki..


Jst: Kdo to?

Babica: Ja kruh ne..

Jst: Aja točn..


Robert: BUDALA!






Hja nč ne.. :P


LEP VEČER VSEM KI BERETE MOJ BLOG [ja sej vem da vas je ful&ste čist obsedeni z branjem mojih novih postov.. XD ]



9 komentarji:

Vid. pravi ...

ja zakon ane :P pa ka ste kej v žlahti al kak to da take podobne mate :)?

Hana pravi ...

hehehe.. sej pravim! KRONIČNO OBOLENJE, ki se [nažalost] prenaša iz roda v rod [prababica-babica, babica-mami, mami-jst, jst-bogve če ga bom kom predala :P ].. :P :D

Doriska pravi ...

ah hana tvoji otroc bojo še bol kronično bolani:P

Hana pravi ...

khm khm.. :D upajmo da ne no! ;]

Donch pravi ...

Hančeeeek BOlaaaaančeeeeek....nišem vedo da maš ti tui blog..juhuuu..heheh =)...aia..pa moje sožalje glede bolezni in to =) =**

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

hehe ka sm jst tut slučajn kj s tabo v sorodu?????? men se dogajajo podobne stvari:P

Hana pravi ...

hehe.. dona hvala hvala.. :]

umm nina.. ja mogoč pa res.. :0 :D

Vid. pravi ...

gremo dans na bajkrse :P?

Doriska pravi ...

hanaaaa...biu bi že cajtttt za nou posttt:D