SONG CURRENTLY STUCK IN MY HEAD

petek, 9. november 2007

Ah, ja..

Bedno vreme = zbedirana jst!
Vido & Drax.. zdej pa (še) jst ponavljam.. :)
Pa lep dan! ;)

13 komentarji:

Šoba pravi ...

matr, pr nas tuk piha, da je začel prevračat kante za smeti & other stuff :S

Đini pravi ...

pa ja... dougcaajt... :S

Drax pravi ...

hehe hana

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Sj js sm isto zbedirana če te to kj potolaž**

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

Hanček nasmej se, pozab na vreme, PETEK JE:)pejd ven, mej se fain, razmišlji mal o naši novi zamisli pa uživaj mi:)

Vid. pravi ...

ej bediranje je za šibke :D
nimaš kej bit zbedirana! spomn se na artičoko :O pa na ptiče ki ščijejo po listih jst pa jem :P

Drax pravi ...

a je sploh kdo pogruntu

Vid. pravi ...

da ponavla :)?

Hana pravi ...

hehe.. to ja! :P sam drax je skužu.. :)

I am just me. pravi ...

sei bo :)

Hana pravi ...

dej eri pejt spat! ;) :P

I am just me. pravi ...

sm že pokonc. včer sm šla pa res spat brez tvojga opozorila :P :D

Drax pravi ...

heh
jaz gledam na mobuju večninoma
tam vse kaže tko da...