SONG CURRENTLY STUCK IN MY HEAD

nedelja, 4. november 2007

You've got me dancin' and cryin'.. rollin' and flying.. love don't let me go.. nananan.. :]

Nč pametnega nisem mela za počet, pa sem se spravla bloge brat.. naletela na blog, ki mi je dau tist občutek.."i wanna lose control"!!
Zakaj??
Tist wannabe-Ipod, ko ga nekateri ne marajo na blogu.. No prov ta ipod je kriv.. Njegova glasba namreč.. Še bolj natančno? Komad Love don't let me go..

Huuuh.. PLESALA BI, PLESALA BI.. znorela bi se.. res.. takoj!!! :] :]

Dej zakaj more bit počitnic že konc no? :'[


..don't let me gooooooo... ;]

15 komentarji:

Anonimni pravi ...

pleši, pleši črni hanch! "kak bom plesau(la) če sem bos(a). nimam dleta ne smole, da bi krpal(a) cok(o)le.

zdj pa da komentiram ... xD xD
no comment :)

dobr je to d se ti pleše ^^ to je znak d maš v sebi velik življenja, velik energije, k jo morš nek ponucat.^^

jebeš šolo ;) bo že..

Hana pravi ...

hvala na pesmici.. :]
ja življenja, energije.. sam če je je pa preveč pa spet ni dobro! ;]

Anonimni pravi ...

samo da je xD če je ni... to je problem :O :) in sm veseu, ko vidm d je nekdo zadnji dan počitnc tak... d se mu pleše, noo xD men se bo plesalo, amm... 24. decembra? xD

Hana pravi ...

ma ja, sej maš prav ja..
hehe jst se sploh še ne zavedam, da je dejansko KONEC, ende, finito.. men bo šele jutr zjutri, ko me bo mami zbudila/budila/prebudila..

mal prej.. ;] 21. :]

Hana pravi ...

tule: "men bo šele jutr zjutri, ko me bo mami zbudila/budila/prebudila.. " ..sem pozabla napisat, kaj bo.. JASNO mi bo, JASNO.. ;]

Anonimni pravi ...

hvala d si me popraula ^^ s tem si mi prilila še več olja na ogenj (beri: moje pričakovanje na novoletne počitnice) sm neki računu, pa kr nism mogu verjet :O d bomo kr 12!!! dni doma!!! bomo plesal, se kepal ^^

ah... sam 5 ur mamo ;)

Hana pravi ...

bomo plesal, kepal pa.. hja no, če bo tko ko lani ne bo nč.. na žalost.. al dobro.. bomo se kepal pol.. (od 28.1 naprej ;])
ma komičakam ej! :]

hja no.. če se javiš zgodovino, ti častim pijačo, al pa kebab.. ;]

Anonimni pravi ...

lahko kemijo? :O


uf, uff, UFFF!!! 28.1. :O ne vem ka nej rečem... xD jst komi čakam & upm d bo to d bomo mel d best taaajm. ene stvari še mormo poplanirat... ;) tut če neo snega bo dogajalooo... aja če neo snega, neomo šli :S xD ... ne sej ne... sneg bo in pika! ne pika, KLICAJ!!! :)

Hana pravi ...

dej raj zgodovino no.. :E al pa okej, ti dovolim da se oboje.. :]

ma ja, zakon bo.. vreme bo.. nam bo lepo.. ;]

p.s.
zakaj se midva ne menma raj prek msnja? o.o

Anonimni pravi ...

ker te v tem trenutku, ko sm jst gor, ni :D
am, v zgodovino še nism tak sigurn... ne morš je spremenit, prasice xD
Đouk xD
pr kemiji pa tak lepa snou ^^
ni velik teorije, mal računanja... :D

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Nisi edina Hanch..men tt dogaja, sam pŁesaŁa bi!
28.1->preŁep datum ja<3

Hana pravi ...

ja.. :]

Ogi pravi ...

Ej, nč ni blo u tem je problem:(Ampak upam, da najdem bolso:)

Ogi pravi ...

Se jauis?:D

I am just me. pravi ...

lol. u poušter se pejt dret. :D pomaga ;P al pa muzko naglas pa danci. ajaaa alll pa počaki na petek :D da bo kaka fešta..

3.dobri nasveti. :) zver enga XD