SONG CURRENTLY STUCK IN MY HEAD

ponedeljek, 19. november 2007

Kratko & sladko?

Pregled dogodkov:
SNEG JE.. ubistvu je BIL.. vse kar je ostalo so neke boge bele lise in veliko vode.
KEPALi SMO SE (oz. so nas).. v razredu?! :-) "Ko mala deca".. ;-)
PISALI SMO ZGODOVINO.. super fino fajn.. če bo po sreči bomo ponavljal.. ;-) Dejmo bit vsaj enkrat srečkoti no. :-)
DOBILI BIOLOGIJO.. rezultati? ŠOKANTNI.. razmišljam, da bom šla študirat biologijo.. Zakaj? Ker sem pisala 5. (druga 5ka pri biologiji v tem letu..;-) kdo zna, zna!)
GREMO V LJUBLJANO.. na večerno predstavo namreč. Jeklene magnolije. Baje, da je fajn. Bomo videli.

Pa še zadnje in najpomembnejše:

IMAM NAJBOLJŠE SOŠOLCE IN SOŠOLKE NA SVETU! ..SREČNICA? VEM, JA. :-)








I'm so excited..
I just can't hide it.. ;-)



SERVUS!**

20 komentarji:

Drax pravi ...

zakon je šola

Hana pravi ...

Hehe Marsel, sej ne bo hudo. Fajn bo, boš vidu. ;-)
Ja, sej sem. :-)

Včasih pa res Drax ja, VČASIH.

Anonimni pravi ...

dobro je BLO!(v pondelk) xD no, pa dans tut ni blo slabo. kar se pa sošolcou tiče po mojem mnenji... iz dneva v dan je boljš bit 2.d-jovec ^^ :P

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Hanch Lepo slišat to glede sošolcev!!Vesela d se štelate=D=*

ŁiTTŁE STAR pravi ...

štekate* ŁoŁ

Anonimni pravi ...

štelamo xD xD xD

Šoba pravi ...

mi se štelamo, štekamo pa še kej...;]

Šoba pravi ...

BOK SOŠOLKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:)

Anonimni pravi ...

BOOOOOOOOOK sošolček :P

Šoba pravi ...

ah ja...ni ga čez dobri, stari SPAM :)

p.s.: jenny, don't be emo:)

Anonimni pravi ...

šoba ne glej v ekranko kot tele v nova vrata xD

Anonimni pravi ...

iiiiiiiiiija, nice one hana ˇˇ

dej gremo res met 2.d blog,ok?:)

Anonimni pravi ...

jz pijem hana pa piše

aha za blog hana reče:ijaaaaaaaaaaaaa

Anonimni pravi ...

okej, bom ga jst dans naredu,k nimam kej za počet. sam da domü pridm

Anonimni pravi ...

oki doki hana ma velki smoki

Anonimni pravi ...

sm že povedu, da me je fčasih srammojihsošolk? :D

Anonimni pravi ...

neee RES? prvič slišmo

Anonimni pravi ...

btw, space bar me zajebava :@

Anonimni pravi ...

tvoi problem

I am just me. pravi ...

ja no lahk ti rečem da si srečna.. sm moje sošolke in sošolke so tut vredi :P :D