SONG CURRENTLY STUCK IN MY HEAD

četrtek, 8. november 2007

Pa naj bo post!

Ker trenutno nimam kaj za delat (beri: v knjižnjici čakam mamo), pa še Vido ima grozno željo, sem se odločla, da bo danes "padu" en post! ;)

V zadnjih dneh je zelo, zelo aktualna tema Briljantina.. Še bolj natančno - Avdicija za Briljantino.. Prišlo je do nekih konfliktov, kar je seveda razumljivo(za več, klikni sem! ).. Tudi sama sem bila jezna, ampak sem se nekako sprijaznila in pršla do sklepa, da sem mogoče dost kriva tudi sama.. Ampak še vedno pa ne spreminjam prvotnega mnenja! Pustimo zdaj to..
Gremo na plesno avdicijo.. bomo videli kako bo pa tam.. :)

Med pisanjem tega posta sem ugotovila, da je tipkovnica pokvarjena.. Živcira me. Piska, tipke "štekajo".. Težko je kej napisat tuki ja. :)

Ker nimam ravno ideje o čem bi pisala, bom poslušala Vidota in napisala, vse, kar je reku naj napišem (kar se spomnem v tem trenutku, seveda)..
Torej, pred kakšno uro, uro petnajst, ko sem šla iz BIT-a (Brežiška info točka), kjer sem si dala naredit izkaznico, sem pred gimnazijo "naletela" na Vidota, ki se je ravno odpravljal domov.. Seveda se je ustavil pri meni in mi delal družbo, hja no.. 40min..:) Je blo tolk, ne Vido? :)
Torej..
Če še ne veste, ima Vido na hlačah (na riti :) luknjo (oz. dve :).. Mislim, da je ponosen na njo-njijudve.. Z njeno pomočjo smo vsi na tekočem, kakšne barve je Vidovo spodnje perilo.. Danes je blo zeleno ne? :)

Med pogovorom je vsake toliko časa odtrgal listke na živi meji, dal dva v usta in ju pljunil ven ostale pa vrgel v mene.. za to, se ti iskreno zahvaljujem! :)

Na kolesu ima pokvarjen in raztrgan sedež in zato je žalosten.

Bil je na avdiciji in rekel, da je bilo dobro, samo nekaj mu najbolj ne paše oz. mu NEKDO ne paše (sem prebrala post ja.. BREZ BESED! :).. Ampak (tudi) o tem ne bi danes. :)

Pel je komad The Kill. (zakon komad :)


No, to bi blo to.. Zaenkrat. Če sem mogoče kaj pozabila, napiš komentar! ;)


Ta tipkovnica nima pojma! Enostavno NE ZNA..



Počasi se bom poslovila..


Še enkrat se zahvaljujem Vidu, za podporo pri čakanju mame.. :P (Konference še ni konec.. še vedno čakam..:)





Aja, pa še to.. Pišem dokaj knjižno samo zaradi tebe, dragi Robert.. Boš tudi tokrat napisal, da se blamiram in pišem kvazi besedilce?
Prosim, da v bodoče ne bereš več mojega bloga.
Hvala! :)






Lep pozdrav! ;)

8 komentarji:

Drax pravi ...

Dark side od Weedo

Hana pravi ...

Hehe Marsel, si na tekočem ti ej.. :DD

Vid. pravi ...

hja pa kaj ;P dvoje so pink :D
sicer pa hvala za opis :P
tvoja mama zakon :D
zelena danes ja :P
sicer pa so zelo okusni tisti zeleni listki ^^ boš kakga :)?

caaaaaaan't break me dooooown, bury me bury me iiii'm finished with you you youuuuuu^^!! :D

Hana pravi ...

1.)Jst jih pa niam pink.. :O Dej zakaj jih maš ti lahk pink jst pa ne? ><
2.)Ni kej! ;)
3.)Jeah. (H)
4.) Ne bi listkov, hvala! (Sej bi, sam so jih ptiči polulal ;)


:W

SaXsIm pravi ...

naslov kopiraš od mene =P Zdej bi ti če bi bil Cigo al pa Lenč odrezu kakšn organ (ledvica, osemenjevalec...)

Hana pravi ...

še dobro da nisi niti en niti drug.. :D
se opravičujem! ne bo se (več) ponovilo.. ;)

I am just me. pravi ...

mojkomentar: svašta :D

Anonimni pravi ...

No, lepše in boljše je, vendar se da zadevo še izboljšati. Pohvalno!