SONG CURRENTLY STUCK IN MY HEAD

četrtek, 11. oktober 2007

Biba&Bauc

No Krispi.. sicer sem ti včeri oblubla, da bom objavla.. sam nism utegnla do compa pridet.. tko da.. bo pa dans ne.. :D

Uglavnem.. sedimo pr informatiki.. vsi čiiiiiist pospani.. in naš Krispi začne pet tole pesmico:

Biba & Bauc

Biba leze, Bauc gre,
torbo nese, šivat gre.

prfukjenooooooo.. :DDDD

smejanju ni in ni blo konca.. :P (no vsaj razbudila sm se ^^)





P.S.
Vprašana sm bla.. BIOLOGIJO..in kolk sm jo dobila? :P 5 :DDD .. no tut čudeži se dogajajo ja.. :)
zdej se grem pa učit.. matematiko.. =|

6 komentarji:

Đini pravi ...

in dobila mobi... od Roberta... :D
svaka ti čast no... 8)

me2 s tyash se tut zele matematko učimo ja... mhm... :DD

Vid. pravi ...

biologija sux!!!!!!

Drax pravi ...

vido ma prav...
sam so pa še hujši predmeti...

Hana pravi ...

jaaa jenny.. jej :D
hvala hvala.. :W
ej ta matematka.. KRNEKI ti rečem.. :P

vido no.. sej bo boljš.. ;) (fizka npr. :))

hehe marsel.. :P men je tut to prvič ratal zdej.. 5dobit biologijo v gimnaziji.. :) jej.. :P
ma ne bo te uprašu.. :D (filing pa to :P)

hja drax so ja.. npr.. FIZKA & MATEMATIKA..

Anonimni pravi ...

felicidades ;) xD pet pr bio res ni neki vsakdanjega.. :) pa tut matka bo šlaa ... bomo pregural, k nas čaka neki lepga v soboto xD

Hana pravi ...

hvalaa krispi!* :)