SONG CURRENTLY STUCK IN MY HEAD

petek, 12. oktober 2007

TUKI JE..

Jaaaa.. stric Petek nas je spet pršu pogledat.. :) (lepo od tebe stric ^^)

Vesela, da je matematka za mano.. Nad kontrolno sem bla presenečena.. pozitivno.. :) pričakvala sem težjo ..mel smo dost časa.. blo je.. kul.. in mislim da bi mogli bit rezultati temu primerni.. ampak ne prehitevimo ne.. :)
Žmavčič mi je že med testom povedu.. Hana, to bom 4pisu.. 100% :P (me prou zanima če bo res ja.. :P )
Torej.. vsi smo bli čist zadovoljni s testom.. in vsi pozitivno nastrojeni čakamo prihodnjo uro matematike (torek), ko bomo teste dobil nazaj.. :) bomo vidl kak bomo pa takrat zgledal! :D

Upam, da ne tko.. ^





No ja.. naporen teden je za nami.. in čas je za.. lenarjenje/uživanje/žuranje.. karkoli že bomo/boste počel.. :)

Sama si bom dan privoščla za dobr spanec, da se končno naspim..vrjetno si bom pogledla še kak nov muvi ko se mi je "zdaunloudau" in to bo to..ZA DANS.. ampak jutr.. jutr je pa nou dan.. :P (ki pomoje ne bo tko ležern..no vsaj pravjo tko..bomo vidl ne :DD)

Eh.. bom kr končala.. :)





Lep dan vsem..*

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

au, joooj xD xD menda res neo taki izrazi na gesichtih ... :S xD sam se ti dobr prprau na soboto ^^ xD d boš bla naspana, polna energije prpraulena na sobotne dogodifščine .. xD

Vid. pravi ...

lep dan tudi tebi ^^

Đini pravi ...

waaa matematka hana... se spomneš naj dans... :DDD
ja kar se pa tiče sobote... tkoi spat da boš lepa pa budna! ×D

Doriska pravi ...

ko bi lahk jst tut nasledn petek tkole za matematko rekla:S:D