SONG CURRENTLY STUCK IN MY HEAD

sreda, 3. oktober 2007

MUFIN!



Ta naš Tilen je pravi poet! Že 2gič se je izkazu.. :P






mufin jaz,
mufin ti,
mufina...

SVA OBA!!




:D :D :D


Lep mufinski pozdrav.. :*







JENNY MAJONEZA..ŠTEKAŠ? :D :D :D






10 komentarji:

Anonimni pravi ...

hahahaaha xD ... spet ena izvirna pesnitev, jap ^^ xD ... treba bi si zapisovat njegove pesmi, k ma zihr tak navdih d jih bo use pozabo... tak da.. svičnike v ruke pa piši tilenove besede ... xD

Anonimni pravi ...

p.s. se vidi na sliki kdo je pridn pa se uči, ne? :P

Drax pravi ...

dobrodošla na skripti...

SaXsIm pravi ...

spranci...

I am just me. pravi ...

zka se je že izkazu? :D btw. fuL nora & Lepaa sLikca

Nik pravi ...

Hana je to napisala, samo da je slikco lahko objavla :P

Đini pravi ...

haha... wich remindes me... morm nardit mufinee da bo s5 lahko pesnu... :D ×D

ja hanx. nik ma prov... ;P :DDD

Hana pravi ...

hehe krispini.. ja, mi bomo celo pesniško zbirko mel na konc 4ga letnika.. :D :D jaja.. priden priden ko se med odmorom učiš.. ka pa doma delaš?? :P :D

hmm drax.. skripti? :)

saxim.. kdo je spranc? :D :D

lil'erchyka ma to se sam tko reče.. :D :D hmm.. nora ja.. lepa? ne :D

nik & đini.. dejta ne bit tko lubusumna no.. :P sej bo pršu tut vajin čas.. ^^

Vid. pravi ...

skripta od gimnazijskega bloga ;) nove objave se samodejno prikažejo pač :)
am ja... jst bi tud svoj trenutek rad :W

Hana pravi ...

aaa.. hvala vido.. hvala drax.. :)


vido.. ti si že meu svoj trenutek slave na mojem blogu.. sam nikjer ne piše, da ne bo še kak vleteu.. ^^