SONG CURRENTLY STUCK IN MY HEAD

nedelja, 21. oktober 2007

MA MEN JE SMEŠNO!

נєииу says:
in ka delash?:D
нαηčιcα.. says:
ma neč.. za jelinčiča navijam.. ti? XD
נєииу says:
jelinčiča??:D
נєииу says:
prosim ne...
נєииу says:
adijo KEBAB







hahahahhahahahahahahahah.. :DDDD

9 komentarji:

Anonimni pravi ...

ijooo :O :O :O še dobro d mu ne kaže najboljš xD al bi mu jajca porezo d to naredu.. xD

Šoba pravi ...

ej počas me že skrbi za jenny ˇˇ

Đini pravi ...

res mu ne kaže dobr? :O supr... :DD še bomo na kebab šli kak petk al pa soboto zvečer, ne krispi? :D

ijoi da pa tebe za mene skrbi... ;P to si morm pa zapisat... :D

Hana pravi ...

jaaaa.. gremo na kebab! :D jst sm za.. :D v petk jenny.. ko bomo v elementu.. :P :DD

Anonimni pravi ...

ma tam nek okol 20% ma... daleč, daleč za vodilnimi :P tak da se bo meso na tržnci še dolgo vrtelo & peklo... mi2 z jenny pa ga boma vztajno in pridno papala ^^ ;)

Đini pravi ...

jap krispi ;)

v petek v petek Hanx... ;) tak ko ponavad, ne? ob pounoči? :D

Šoba pravi ...

aww, c'mon jenny...izpade ku da sm nek heartless bastard :D

Anja pravi ...

jelinčič (y)

Đini pravi ...

sej si... al ne? :D

đouk no ;*

:)