SONG CURRENTLY STUCK IN MY HEAD

petek, 26. oktober 2007

I'm a đini in the bottle.. :D

v pričakovanju jennyke..


Nekoč, pred davnimi časi, ko so še živeli marsovčki, se je rodilo dekletce po imenu Jana. Klicali so jo Janja, Jasna, včasih tudi Nina, a najrajši je slišala, ko so jo poklicali po imenu - Đina! :D
Dekletce je odraslo, se kmalu zaljubilo, a kar je doživelo, bi najraje pozabilo..
Rada je pela, plesala niti ne, zato se podala v glasbene vode je..
Igrati klarinet pri Senovški godbi začela je, a kaj ko se nad metalom navdušila je.. je kitaro vzela.. in bum..v hipu je bend imela..
V tem času spoznala veliko je ljudi, vendar jih nekaj vredno omembe ni..
Ko postala moja sošolka je, v meni prijateljico našla je.. :DD
..od takrat naprej jo na grbi imam vse šolske dni, pa tudi vikendi postali so z njo natrpani.. :P
A kaj bi se branila druženja z njo, ko pa pa dekletca tagga že dolgo na površje ni bilo?..v Jennyki moji našla sem (veri best) prjatelco in pravo, duhovito zaveznico.. =)





Jenny benny, orange girl, osama bin bitch, i'm a đini in the bottle.. RTM veri fejst.. <3








p.s.
PRID HITR.. :D

2 komentarji:

Anonimni pravi ...

uff, kak dobro!!! ^^ best poem i`ve ever read ^^

jeenny <3 ;P

тנαšα pravi ...

Hijoooij...×D Moja ĐiniBiniMini...^^ Hanx, čestitke za to izvirnoprofesjonalno delo...=D