SONG CURRENTLY STUCK IN MY HEAD

nedelja, 21. oktober 2007

Spočiti v nov teden?

Hja no, ne bi se glih strinjala s tem, da sm spočita.. ali doro neki morm dat v naslov ne.. :D

Torej.. vikend je minu, kot bi reku.. KEKS.. al pa še hitrej..
V petek sem se po šoli spakirala in šla v LJ.. k Robertu.. morm rečt da je blo kr fino fino.. :D
No, v soboto sm še mal po trgovinah šla, pol pa piči proti domu.. :) Čist zmatrana sem se odpravla spat.. nego kaj.. :D pol zvečer pa nikamor drugam kot.. tttddm.. na msn.. :D (ste misnli da bom kako haciendo napisala a? :DD)
Torej.. danes sem ceu dan prespala skor.. pol smo se neki menli da bi mal v zagreb pičli.. sam se ni nobenmu baš dal no.. :P ..tko da smo na jutr prestavli.. XD


waaaa.. F1.. :DD gledu kdo? :P take dirke pa še nism gledla ej.. (ponavad zmeri zaspim zraven :)) ma ka čem rečt.. brao brao Kimi.. :) sicer mi je žau Hamiltona.. ali doro.. mlad je.. :D bo pršu k Ferrariju pa tam zmagu.. hehe :P :D .. SAM DA NI ALONSO prvak..tip ni baš nek voznik no.. pa še ko usta odpre.. ma bolš da je tih no! :D ;)




Nč.. pičim jst.. mogoč se še oglasim.. al pa tut ne.. bomo vidli ane.. :D

Bye bye.. ^^

11 komentarji:

Đini pravi ...

ei... dva dni sm zdržala da se nism čiiz nč menla s tabo... :O (se mi je zdel da je svet kr nekak lepši... ×D)

:**

rekooord :DDD

Hana pravi ...

hehe.. sam res.. :DD
dej dej.. svet brez mene je lepši? :P kake klatiš to..jaopao ..sej vem da si me pogrešala noo! :P ..jst sm tut tebe.. :D


ja.. za v guinessa si.. :D majkemi :D

Hana pravi ...

jaaap marsel.. :D


hahahah.. sam res! :D *blush*
jebatga ne.. :P

Đini pravi ...

sej neb nucala dovolenja... štoplčka sploh noben neb vidu ku bi se prkradla not... ×DDD

i missed u too :* :D

Hana pravi ...

hehe jenny.. de no.. :DD *blush*

jutr predura-> jazz? ;)

Anonimni pravi ...

specialn zaklučk sezone; kimi, kapo dol! nobedn ni tega pričakoval, sam smo mu pa vsi prvoščli:P baš je car! pa še finc je ^^ :)

am, jst sm spočit... vi niste? :O

Hana pravi ...

samo res krispi.. nism pričakvala tegga ej! car en.. :) pa tut vsaka čast massi.. mislim lahk bi biu prasc, pa ga nebi pustu naprej.. :) lahk bi rekl celo, da je vozu dans sam za kimija.. :) res team taprav ta ferrari ej.. ^^


neeeeeee.. jst nism.. jst bi mela tko še ene 3dni, da se naspim.. :D

Đini pravi ...

jazz... ;)

ka bomo tam prepisale kemijo? :O :DD

Anonimni pravi ...

pa ... pa... hana, teb bojo nasledne počitnce prekratke d se spočiješ... :P men je pa dost če spim ene 4 ure. pol še predremuckam kake 4. se zbudim, nardim nalogo za šolo, se učim... nardim urnik. ijoo, kk jst komu čakam kontrolko jutr... xD res, res! spočit sm kot še nikol... xD xD

Hana pravi ...

jenny: može, bi reku jože.. jst pa rečem.. DOGOVORJENO! :P

ehh krispini.. dej me ne zajebavi no! :O :O :D
jst se tut kontrolke veselim ja.. komičakam.. NOT!!! :O

Anonimni pravi ...

hoče kera od mene prpisat kemijo? :O ha? ha? ha? :o sam jst pridem šele 15 do 8mih xD xD tak da neo nč ... ble ble ble .. xD


sorryte, dans me neki pere a.k.a washmašira ^^ :)