SONG CURRENTLY STUCK IN MY HEAD

ponedeljek, 15. oktober 2007

Za dežjem posije sonce..

..pa še res je! ;)
Vedn je blo tko.. in vedn bo.. Zdej je sam še vprašanje kolk časa bo trajalo.. upam da čimdlje, no pa sej.. to upamo vsi ane..




*in vse je bilo tiho.. ;)*







P.S.
2.D.. najboljši ste!!! :)

P.P.S.
Učimo se učimo.. kaj pa? GEOGRAFIJO.. držte pestiiiiiii jutr.. ;)

7 komentarji:

Anonimni pravi ...

itak hana...in ja, 2.D smo carji, pa čeprav včasih kanček naliti :D

Anonimni pravi ...

kanček (?!)... en čink se reče ^^ pa sam včasih? :O (Belize)s teboj anomimni se strinjam sam v tem d smo carji! :P (Rusija) ija, pa s teboj hana tut ^^ (bruto družbeni proizvod)
ni ga čez 2.d xD (ekstenzivno-intenzivno kmetijstvo)


p.s. wish you a lot of sunny days ^^

Hana pravi ...

hehe.. anonimni.. jst pa vem kdo si.. :P :D

krispini.. ti le ponavli geografijo.. ;) BDP pa to ja.. :DD pa države sveta.. MNJAMA! ni lepšga.. =S

Hehe.. kanček, en čink.. koda je važno.. :) Važn da je.. (ne ne bom napisala vlažn XD).. 2.d zakon! :)

Odgovor na P.S.
hvala krispi.. enako! :)

Anonimni pravi ...

paaaaaaaaardon, nism vedu da mam na anonimni :D

no, pač sm se enkit zadržu pa reku neki druzga namest en čink :D

da nauta zdej žalostna:
LOHKA MI GA POCUKNETA!!!!!!

happy?:D

Đini pravi ...

geografije konc... juhej :D test je biu kr neki... vsi smo se preveč piflal države (ki jih nazadne ni blo :P) ter Tiln in Prevejšk sta uspešno napisala da sta Gabon in Tanzanija del severne Azije (nek tam no... :D) ×DDD ^^

Hana pravi ...

jap.. krneki blo to dans.. pm države jadne.. jih sploh ni blo.. ><

hahahahaha.. geografa ena.. XD to še jst vem da je v Afriki.. XD

Hana pravi ...

aja.. šobi bot no tih.. :D