SONG CURRENTLY STUCK IN MY HEAD

četrtek, 18. oktober 2007

Ma ne morm, da ne bi! :)

..Ponavlam za Krispijem.. ampak čiiiist me je naudušu.. :P
dans zjutri mi je reku, da majo within temptation 19.1.2008 v Ljubljani koncert.. woo.. sicer nism bla neki fuuuuul naudušena.. sam sm pa pršla domou.. si zvlekla tanovo plato dol.. in..aaaaaa..FAK KAKI CARI! :O

..to se morm nekak zment in it.. :)



NAJ SE VAM KOCINE DVIGNEJO.. :D ( κгιѕтjαη says:
al angels je pa tak komad d dol padeš :) kr kocine se mi dvignejo :S:D )



..ker glas.. :O <3

7 komentarji:

Anonimni pravi ...

hana, nooo ^^ xD eh, morm si jih pobrit d neoš mela kei pol za napisat... xD ne sej ne! potrjujem!!! če je kje, kjer trenutn čist not padem, je to pr within temptation!


Sharon carica! :)

Hana pravi ...

hehe.. :P ma ja.. mene kr zmrazi.. ampak uno fajni občutek je.. :) čist sm fpalena na njih ratala zdej.. :O


ma ja.. :) kak glas.. :O pa še lepa je..:) pa še h,a pa n ma v imenu.. ;)

Anonimni pravi ...

dobri argumetni, se z vsemi strinjam, sam un tazadn je po savi prplavau, ne? al po krki, no ;) xD








*within temptation*

Doriska pravi ...

fakkkkkk kir glassss:D

I am just me. pravi ...

sm res. ka leep glas.

Šoba pravi ...

uber komad & video (& ženšče ;])

posluš si še "Running Up That Hill"

:)

Hana pravi ...

samo res ej.. kak glas ma ženščina! :)
res je carica.. :)


šobi.. poslušam.. oz. gledam.. *youtube* zakon jee..njen glas.. fak no!!! :) sam to je priredba ne?.. mislim ni njihov komad an? :)