SONG CURRENTLY STUCK IN MY HEAD

torek, 30. oktober 2007

Pišem. Pod prisilo. Ampak vseen. Pišem. Krneki.. Ne vem zakaj, ne vem o čem.. Sam, da bo Kristjanu lepo.. :W

Ampak res. Nimam domišljije.. enostavno je ne premorem.. berem druge bloge.. crkujem od smeha.. res me "potegnejo not".. ne pa ta moj..eno sranje od sranja.. :O
Vse teme so že tak izrabljene.. kaj čem pisat pol o stvareh, o katerih pišejo vsi?.. sej bi, sam je nesmiselno..
Brezveze torej.. :W
Študiram celo, da bi zaprla tale svoj blogec.. če je al pa ni.. koda je razlika..

Jutr je halloween..
Kul mi je ta dan.. tko mal drugačen.. nek čar je v njem..
Tisto rezanje buč, ki ponoč svetijo in strašijo.. grozljivke, ki so na ta večer, še bolj grozljive..
Ma zakon no! :)
Letos se mogoč odpravmo v MC (na halloween party).. bomo vidl.. odvisno od okoliščin.. ;)
Bučo bomo tut rezal.. sam dobit jo morm nekje.. :W



Lep večer še naprej.. ;)




P.S.
Punce.. jutr je naš dan! ;) Upimo, da ne bo dežja.. bomo lažje letele.. ;) Čestitke ob prazniku.. XD

12 komentarji:

Anonimni pravi ...

no, pa si le napisala post ^^ ni važno ka je, samo da je xD xD
kai slab, men je vredi! sam d berem ka se dogaja... oz. ne dogaja :P

a halloween ^^ študiram če bi si jutr oke pobarvvu, mislim podočjake naredu, oz. d bi se namazu okol oči, mal ko emo biu, pa se mal skoruznco na lišpau... pa neo bučo v roku prnesu..

al pa ne no... xD xd

Đini pravi ...

buahaha... js bom zakurblala svoj NIMBUS 2000 pa gremo ×DD

ka bom pa pol js brala če ne bo Hanx več nč pisu... :( šmrk šmrk...

Anonimni pravi ...

boš moje brala :W xD



samo ti piši hančk ^^

Hana pravi ...

hehe.. seveda sm krispini.. tebi na ljubo.. :)

hehe.. neee.. bot raj grof drakula.. :O al pa jack.. jst bom pa sally.. :P ;)


jenny.. ti maš pa star ta tvoj NIMBUS.. jst mam že 2007.. :P
ehh.. ka pa jst vem.. :) boš že kej.. krispijev blog npr.. ;)

Đini pravi ...

sam res... tvoji so zmer zanimivi ×D

sam Hanini so tut(bli)... muahaha :D ne sj ne... :) piši hanček piši! :)

Hana pravi ...

hvala na podpori.. >< :D ko si ti omenjena notr, so pa zanimivi ja.. :W :D

Đini pravi ...

to itak... :W :D

Anonimni pravi ...

Dobro bi bilo, če se ne bi blamirala in bi uporabljala malo več knjižne slovenščine. Me kar zmrazi, ko berem to kvazi besedilce.

Podpisal se ne bom, ker dobro veš, kdo ti že 15 let s podobnimi izjavami para živce. Joj, kako rad to počnem!

Če pa hočeš danes v MC, mi pa povej. XD

Gremo še malo spamat: Peterle je car! :)

Hana pravi ...

NE BER MI BLOGA!!!!

Vid. pravi ...

moja sestra ga tud ˘˘ zdej ga je še mama začela al ka... jst bom to zapru ˘˘ btw: moj blog neki jebe :S

Doriska pravi ...

lol hana:D:DD:D:D:pusti brateca d bere no:P:D

Hana pravi ...

weedo: kak sma boga ne.. :[ jao jao..

doriš: eeeee ne mi s takimi! XD